Helaas moeten we laten weten dat het Rotantoernooi niet doorgaat.
Ons eerste elftal heeft zich geplaatst voor de volgende ronde van de nacompetitie. Daar zijn we als vereniging natuurlijk enorm trots op. Het is een prachtige prestatie en we kijken uit naar deze belangrijke wedstrijd.
Tegelijkertijd vinden we het ontzettend jammer dat dit betekent dat het Rotantoernooi niet door kan gaan. We weten dat veel teams zich hadden opgegeven en ernaar uitkeken. Helaas zien we geen mogelijkheid om beide activiteiten tegelijk te laten verlopen.
Hopelijk zien we jullie allemaal aankomende zondag langs de lijn om ons eerste elftal aan te moedigen! 💚🤍
